Ofte stilte spørsmål2020-01-17T22:07:53+01:00

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål vil bli postet her. Ikke nøl med å spørre oss om det du måtte lure på enten ved å ringe oss, sende email, eller benytte vårt kontaktskjema.

Opplyser vi navn og nummer på sjåfører?2020-01-16T12:35:05+01:00

Dersom dere ønsker å vite navn og nummer på sjåfør kan dette opplyses dagen før kjøringen dersom ikke annet avtales. Kontakt vår administrasjon på telefon 988 70 000 eller mail: mail@viptransport.no for denne infoen.

Leie bil/buss uten sjåfør2020-01-16T12:30:16+01:00

Vi kan dessverre ikke leie ut busser over 17 seter pga lovens § 10 om ‘’Utleie av motorvogn’’.

Det vil kunne forekomme at vi kan leie ut minibusser inntil 16 seter med forbehold om ledig kapasitet.

Kan vi ha med mat og drikke i bussen?2020-01-16T12:32:20+01:00

Ja, dere kan ha med mat og drikke i bussen. Vi godtar ikke glassflasker, stettglass eller rødvin. Dersom dere skal ha med medbragt mat eller drikke ønsker vi å vite om dette på forhånd.

Kan vi få servert mat på turen?2020-01-16T12:31:00+01:00

Vi samarbeider med cateringselskap og kan servere ferske baguetter, wraps, ostebriks, mineralvann, kaffe etc. Priser oppgis på forespørsel.

Kan bussen stoppe underveis eller endre på – og avstigningssted?2020-01-16T12:33:05+01:00

Dersom dere ønsker på- eller avstigning underveis kan dette avtales direkte med sjåføren, dersom dette skjer langs avtalt kjøretrasé.

Dersom dere ønsker å endre på- og avstigningssted, må dette endres til vår administrasjon før turens start.  Vi kan da kontaktes på telefon 988 70 000 eller mail: mail@viptransport.no

Hvordan betaler jeg for turen?2020-01-19T14:05:18+01:00

Normalt sender vi faktura i etterkant av turen. Ved enkelte anledninger krever vi forhåndsbetaling fra private kunder. Du kan betale via bankoverføring, VIPPS eller kredittkort som Visa, Mastercard eller Amex.  Annen betalingsform enn faktura må avtales ved bestilling.

Hittegods2020-01-19T14:12:28+01:00

Hittegods som legges igjen i våre biler og busser blir oppbevares på vårt kontor i tre måneder.

Dersom du savner noe fra turen med oss, kan vi kontaktes på telefon 988 70 000 i våre åpningstider mandag til fredag fra 08:00 – 17:00.

Dersom eier ønsker hittegods returnert pr post, kan dette ordnes mot oppkrav eller forhåndsbetaling.

Henterutiner for grupper på OSL Oslo Lufthavn Gardermoen2020-01-16T12:15:25+01:00

Grupper som ankommer OSL Gardermoen må henvende seg i informasjonsskranken i ankomsthallen vis a vis Peppes Pizza. Der oppgis gruppenavn og at dere skal hentes av VIP Transport AS. Vi har på forhånd informert dem om oppdraget.

Informasjonsskranken vil da kontakte bussen, som står i et bussdepot noen hundre meter fra terminalområdet. Den kommer til angitt plattform innen 3-4 minutter hvor vi møter passasjerene. Bussjåføren vil for øvrig alltid holde seg orientert om eventuelle forsinkelser.

Har vi tilgjengelige barneseter?2020-01-16T12:34:03+01:00

VIP Transport AS har tilgjengelig et begrenset antall barneseter i forskjellige størrelser.

Vi må da vite antall barn, alder og vekt. Barneseter må bestilles på forhånd til vår administrasjon o kan gjøres via telefon 988 70 000 eller mail: mail@viptransport.no

Finnes det WIFI i bilene og bussene?2020-01-16T12:31:58+01:00

Vi kan tilby gratis WIFI i våre kjøretøy, men dette må forhåndsbestilles.